niedziela, 8 maja 2016

Rossmann cz.3

Witajcie! 
Przyszła pora na ostatnią już część zakupów z Rossmanna. Zakupy były bardzo przemyślane, tylko weszłam, a już miałam w koszyku to czego potrzebowałam. Wszystko czekało na mnie na półkach. A o to one :



   1.Wibo,  S.O.S Weak nails, odżywka regenerująca do bardzo zniszczonych paznokci.


 To tak, to bardzo pomocna odżywka. Bardzo takiej potrzebowałam. Myślę, że kondycja moich paznokci zdecydowanie się polepszy .
Cena : ok. 5 zł

         2  . Lovely,  Baltic Sand, lakier o piaskowej fakturze




Gdy byłam w Rossmannie  na pierwszych zakupach  zauważyłam te piękne lakiery. Pomyślałam, gdy tylko będą promocję to je kupuję.  Tak właśnie się stało. Te kolory są porostu cudne.
 Cena : ok. 5 zł

                   3. Wibo,  Lips To Kiss, Long Lasting Lipstick, 7




Już dawno chciałam mieć jakąś ciemnniejszą pomadkę. Szukałam w innych bliskich mi sklepach, nie znalazłam. Więc wybrałam się do Rossmanna. Trafiając na tą o to pomadkę. Uwielbiam ten odcień.
 Cena :  ok. 6 zł

         4. Miss Sporty, Nail Expert Glossy,base and top coat



To moje drugie opakowanie tego produktu. Bardzo dobrze się sprawdzał. A gdy go zabrakło, postanowiłam jeszcze raz zakupić ten produkt. 
Cena : ok. 5 zł
 
 Choć tych zakupów nie było dużo, to były one udane. Pomadkę bardzo często używam, tak jak lakierów czy odżywki. I rzeczywiście jakoś mych paznokci się polepszyła. Piszcie w komentarzach jak się podobają wam moje zakupy.
Pozdrawiam i do zobaczenia :)

8 komentarzy:

  1. zakupy udane.
    zapraszam do siebie
    sandradzianachowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zakupy bardzo udane :D uwielbiam te top coaty z miss sporty
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/ nowy post z cytatami !

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się niestety nie udało znaleźć tego czego chciałam w 100% ;/


    Pozdrawiam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że zakupy były udane :)Wygląda na to, że pomadka ma fajny kolor. Bardziej podobają mi się ciemne niż jasne, więc taka byłaby dla mnie idealna ^^

    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że zakupy były udane :)Wygląda na to, że pomadka ma fajny kolor. Bardziej podobają mi się ciemne niż jasne, więc taka byłaby dla mnie idealna ^^

    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolor ma ta pomadka, a matowa? :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z czasem robi się matowa :)

    OdpowiedzUsuń