poniedziałek, 2 maja 2016

Zakupy z Rossmanna cz.2

Siemka! 
Teraz moja kolej na pokazywanie zakupów. :D
Są to głównie rzeczy kosmetyczne, ale jakieś inne też się znajdą. Tak jak Kinga zdawałam dzisiaj egzamin z bierzmowania (też zdałam) i popędziłyśmy na zakupy. 









1. Łańcuszek z zawieszką, House




Potrzebowałam dłuższego łańcuszka do jakiejś jednolitej bluzki i zawsze mi czegoś takiego brakowało. Upatrzyłam go sobie w Housie już jakiś czas temu i w końcu go zakupiłam. Fajne jest to, że składa się z dwóch łańcuszków, które można nosić razem lub oddzielnie.

Cena: 6,99 zł


2. W7, Chunky lips, pomadka w kredce



Uwielbiam produkty do ust i nigdy nie potrafię się im oprzeć. Nic dziwnego, że skoro zobaczyłam pomadkę na promocji to od razu ją kupiłam. Ma piękny, jasnoróżowy odcień, bardzo widoczny na ustach. Idealne rozwiązanie na wiosnę.

Cena: 5,99 zł

3. Szampon Garnier Ultra Doux, granat i drożdże piwne


Co tu dużo mówić. Nie jest to moja pierwsza buteleczka tego produktu. Co jakiś czas staram się próbować czegoś nowego, jednak zawsze do niego wracam. Świetnie się pieni, włosy nie są splątane i na dodatek pięknie pachną, co jest dosyć wyczuwalne.

Cena: 12,99

4.Miss Sporty, Pump Up Booster, tusz do rzęs,


Powiem wam, że rzęsy zaczęłam malować od niedawna. Wcześniej wydawało mi się to zbędne, brzydkie i sztuczne. Jednak kiedy zaczęłam się interesować tym tematem bardzo mi się to spodobało. Mam krótkie i na dodatek jasnobrązowe rzęsy, a po lekkim pomalowaniu i rozczesaniu, moje oko wygląda nie jak moje oko :D Dużo czytałam o tym produkcie i w końcu skusiłam się na niego.

Cena: ok. 7 zł

5. Miss sporty, paletka cieni


Mój makijaż oka kończy się zazwyczaj na tuszu do rzęs, ale w końcu mam zamiar nauczyć się nakładać chociaż cienie na powieki. Wybrałam neutralne kolory, bo w końcu wieczorowych makijaży to ja nie będę robić :D  Na zdjęciu nie można tego zobaczyć, ale kolory są lekko brokatowe.
Cena: ok. 5 zł

6. Film Star Wars, Mroczne Widmo 


Hańba mi, albowiem nigdy nie oglądałam tego światowego hitu. A przyznam, że uwielbiam fantastykę czytać i oglądać. Pochłonęłam całego Hobbita (3 filmy) w jeden dzień, także bez komentarza. Kiedy zobaczyłam ten film za 1,99 no proszę was, kto by nie kupił.

Cena: 1,99 zł

Wiem, że zbieram takie różności, ale uwierzcie mi, ja nigdy nie kupuję rzeczy z jednej kategorii. Wybieram rzeczy, które mi się podobają i tak jakoś wychodzi, że mam różne różności.
Do zobaczenia niedługo! :)


















5 komentarzy:

  1. Fajnie, że znajdujesz różne rzeczy i po takich przystępnych cenach i je pokazujesz ;)
    Pozdrawiam
    Rebel :)
    eternalrebel55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakupy.
    Pozdrrawiam

    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny artykuł. Ja ostatnio szukałam kosmetyków dla mojej 11-letniej córki i trafiłam na https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/pierwsze-kosmetyki-dla-nastolatek Chyba zamówię kilka kosmetyków z tego artykułu - mają bardzo dobry skład a młoda na pewno się ucieszy.

    OdpowiedzUsuń