sobota, 30 kwietnia 2016

Rossmann cz. 2


 Hejo :)
 Witam ponownie, tym razem pokaże wam zakupy z dzisiaj. Tego dnia był egzamin z bierzmowania(zdałam xd),chcąc się trochę odstresować  postanowiłam zakupić coś w rossmannie,  taki spontan. O to moje zakupione rzeczy. 

        





1. CHUNKY LIPS- Glamorous 


  
 Bardzo ładny, intensywny kolor. Długo zostaje po nałożeniu. Dobra cena, dobry produkt. 
  Cena: ok. 7 zł

2. Lovely, nude make up kit 




Ach, te piękne kolory. Duża liczba osób poleciła tą właśnie paletkę. Więc, gdy tylko nadeszły promocje, postanowiłam ją zakupić. 
 Cena: ok. 9 zł

3. Kosmetyczka podróżna-butelki do uzupełnienia 



A ten zakup był raczej na spontanie. Już w tamte wakacje potrzebowałam takich opakowań, ale nigdzie ich nie mogłam znaleźć. Aż tu w końcu kupiłam. Super cena i dużo pojemników.  
 Cena: ok. 7 zł

 4. Płyn do prania odzieży z 4F




 Co tu mówić o tym produkcje. Pobrudziła mi się kurtka, więc musiałam ją wyczyścić. Kurtki z 4F mają specjalne płyny do czyszczenia. Musiałam je zakupić.
 Cena: 5 zł 

    Czekam na mnie jeszcze środa, promocje na produkty do ust i paznokci. Szykują się duże zakupy. Czekam na wasze komentarze. Do zobaczenia za tydzień. 

2 komentarze:

  1. Tę paletkę od Lovely mam ponad rok i bardzo dobrze się u mnie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. może się skusze na tą paletkę :) wyglada obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń