czwartek, 28 kwietnia 2016

Rossmann cz. 1

             
    Hejka !
   Dzisiaj wstawiam moje zakupy z Rossmanna, wiem trochę za późno,      lecz  myślę, że się nie obrazicie. Nie przedłużając o to moje        zakupy, bardzo udane i jestem zadowolona.

          
            




  1. SYOSS FULL HAIR 5 
  






   Szampon bardzo mi się dobrze sprawdził, więc zakupiłam go po raz  drugi. Moje włosy są po nim w lepszej kondycji. Ma bardzo ładny  zapach. A sam kolor fioletowy zachęcił mnie do zakupu. Godny  polecenia.
  Cena: ok. 15 zł

  2. Green Pharmacy, płyn micelarny 3 w 1



    
  Pierwsze wrażenie jest najlepsze, tak było w tym przypadku. Po  użyciu od razu się zakochałam w tym produkcje. Super, że jest  bezzapachowy, dobrze zmywa makijaż, nawilża skórę, jest bardzo  miękka. Naprawdę go polecam, oczyszcza, tonizuje i nawilża.
  Cena: ok. 7 zł ( bez promocji ok. 13 zł )

 3. Wibo, Royal Shimmer,  rozświetlacz
              

 Bardzo fajne opakowanie. Ładnie rozświetla mi twarz, wyglądam promieniująco, po promocji w rossmannie był mega tani. Wydajność  jest bardzo dobra, nakładając go starczy prawie   na cały dzień, bez poprawiania.                                                    
Cena: ok. 5 zł                                                 

4. Wibo, Fixing Powder                                            
                                       

 Ma bardzo intensywny zapach kwiatowy, ale bardzo ładny. Dobrze się   sprawdza na mojej tłustej skórze. Super matuje, a jest               półtransparentny. Ogólnie dobry produkt, kupiłam bym go ponownie.  
Cena: ok. 5 zł                                              
                                     
5. Marion, Olejek orientalny                                      


 Wydajne opakowanie, fajny żółto-zielony kolor. I oczywiście cudowny zapach kokosu i tamanu. Po nałożeniu go na włosy, stają się one tłuste, lecz po krótkiej chwili wracają do poprzedniego stanu. 
Cena: ok. 7 zł                                                   
                                                  
Wszystkie te produkty są naprawdę godne polecenia. Dobrze się sprawdzają. Czekam na wasze komentarze, może wy też ich używaliście. Wspominam, że to mój pierwszy wpis, czuję że się sprawdzę w roli blogerki, ale mogę się mylić.
Do zobaczenia !
                                         

2 komentarze:

  1. Fixing powder jest cudowny! Mam juz trzecie opakowanie i jestem zachwycona!:)
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, ze zakupy bardzo udane. Ja w tym miesiącu kupiłam sporo kosmetyków, bo obiecałam sobie, ze będę o siebie dbać jak nigdy. Póki co idzie mi bardzo dobrze :) Mam też w planach wymianę garderoby. Chyba zacznę od butów - https://butymodne.pl/klapki-dla-dzieci-c25956.html a później kupię sukienki, spodnie itd.

    OdpowiedzUsuń