sobota, 16 kwietnia 2016

Wishlista Rossmann -49% 2016


Pewnie każda już wie, że w następnym tygodniu rozpoczynają się promocje -49% w Rossmannie. A jeśli ktoś nie wie, o co chodzi to już wyjaśniam.
Chyba najbardziej znana, a na pewno najbardziej rozpowszechniona drogeria, co pół roku organizuje promocję -49% na kosmetyki kolorowe. W każdym tygodniu promocja obejmuje inną część
 Od 20 kwietnia - Twarz: podkłady, pudry, róże, rozświetlacze, korektory. 
 Od 26 kwietnia - Oczy: tusze, cienie, eyelinery, kredki do oczu.
 Od 4 maja -Usta:pomadki,błyszczyki,
(nie jestem pewna, ale produkty do paznokci chyba też się w to wliczają)



W tym poście pokażemy wam, co planujemy kupić lub co nas interesuje.



Weronika 
1. Wibo, korektor 4w1

Już od dawna szukam odpowiedniego korektora 
do mojej bardzo jasnej cery. Większość, jak 
nie wszystkie, drogeryjne korektory są dla 
mnie za ciemne. Naczytałam się bardzo dużo dobrych opinii o tym kosmetyku, więc z chęcią go wypróbuję.
Cena: 13,99 zł

2.Wibo, Diamond Illuminator, rozświetlacz prasowany 





Znany, lubiany i chwalony niemiłosiernie rozświetlacz Wibo. Mam za bladą cerę do bronzera i wyglądałabym z nim po prostu śmiesznie. Postanowiłam poeksperymentować z czymś bardziej pasującym do mojej cery. 
Cena: 9,99 zł

3.Rimmel, Match Perfection, podkład


Tak jak w przypadku korektora, mam nadzieję, że odnajdę podkład w odpowiednim odcieniu, a słyszałam, że ten jest bardzo jasny. Poza tym bardzo lubię podkłady Rimmela i jeszcze na żadnym się nie zawiodłam.
Cena: 38,99 zł

4. Wibo,Growing Lashes Stimulator, tusz do rzęs

Nie jest to moje pierwsze opakowanie tego produktu. Używałam go przez jakiś czas i doszłam do wniosku, że czas na spróbowanie czegoś innego. Jednak bije na głowę mój obecny tusz i bardzo chętnie do niego powrócę. 
Cena: 10,99 zł

5. Rimmel, Lasting Finish, pomadka w kredce Colour Rush 100 (Give me a cuddle)


Strasznie chcę wypróbować pomadkę w kredce, więc zdecydowałam się na tą. Ma ona śliczny, bardzo delikatny brzoskwiniowy kolor. Zdecydowałam się akurat na ten, bo wydawał mi się najbardziej pasujący do mojego wieku. Nie będę szaleć z tym makijażem, w końcu mam tylko 16 lat :D
Cena: 25,79 zł
Kinga

1. Lovely, Gold Highlighter, rozświetlacz do twarzy o ciepłym odcieniu 

 

  


Zachęciła mnie do kupna youtuberka "RudaMaluje". Sama nazwa powoduje, że mam ochotę go kupić. Złoty kolor pasuje do mojej cery, czytałam, że subtelne rozjaśnia twarz, nie osypuje się, ciekawe czy się to sprawdzi :)
Cena: 9,29 zł 

2. Wibo,S.O.S. ,Weak Nails, Odżywka do paznokci 

Bardzo jej potrzebuję, będzie pomocna dla moich paznokci. To dla nich prawdziwy "Ratunek" hehe. Jeśli znacie jakiś dobry sposób na łamliwe paznokcie, to koniecznie mi napiszcie. 
Cena: 8,29 zł  

3. Miss SportyCrush On You, lakier do paznokci, nr 063


Ten cudowny kolor jest bardzo żywiołowy. Spodobały mi się mieniące drobinki. Ognisty odcień poprawia mi humor. 
Cena: 8,69 zł



Mamy nadzieję, że uda nam się upolować wszystkie te rzeczy (każdy wie, jak to wygląda na promocjach). Jeśli któraś z was testowała te rzeczy, prosimy o krótką opinię. 
Do zobaczenia!



10 komentarzy:

  1. Rozświetlacz polecam, ale te korektory to okropność :)

    jejwysokoscjulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam swoją wishlistę na tę promocję ;)
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te rozświetlacze są całkiem niezłe, w tej grupie cenowej. Podkład ładnie delikatnie kryje, można także stopniowac. Lakiery z miss sporty nie wypadają najlepiej, za to wibo całkiem, całkiem. ;) A co do promocji nie jest ona zawsze co pół roku, bo Ross. miał wiele wizji na to, wcześniej była 1+1 grosz, 1 +1 za połowę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna wishlista ! Ten rozświetlacz mi się bardzo podoba:)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten tusz i rozświetlacz z Wibo ;) Tusz fajnie rozczesuje rzęsy, a roświetlacz nie jest taki "chamski". Polecam!
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com/2016/04/juz-niedugo.html Zapraszam na świeżutki post. Szkoła ponadgimnazjalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo Sama też zrobiłam sobie taką listę :)
    wpadnij, pomozesz poklikasz?:)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze na tych wyprzedażach rossmana robię zapas lakierów do paznokci haha bo się nie mauluję i nie potrzebuję nic do makijażu :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w środę pędzę do rossmana na zakupy! :D Muszę zainwestować w nowy podkład hah ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z rzeczy wybranych przez Ciebie miałam tylko rozświetlacz z Lovely, też wersję GOLD i też kupiony na promocji za 5 zł. Polecam go całym sercem, jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie muszę udać się do Rossmanna.
    Przydałyby się jakieś nowość w kosmetyczce :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń