czwartek, 14 kwietnia 2016

Czas na zmiany!

Nareszcie nadszedł ten pamiętny dzień, kiedy powracam do blogosfery :)
Jednak nie powracam sama. Mam ze sobą kogoś bardzo wyjątkowego, kto od teraz będzie prowadził tego bloga razem ze mną. W końcu, co dwie głowy, to nie jedna. Mam nadzieję, że to będzie zmiana na lepsze i mój blog wiele zyska za jej pośrednictwem. 
Proszę Państwa przedstawiam Wam ...

Moją przyjaciółkę, która trochę o sobie opowie:

,,Cześć! Nazywam się Kinga. Mam 16 lat. Interesuję się plastyką, uwielbiam szkicować ołówkiem różne obrazy. Mam duszę prawdziwej marzycielki; uwielbiam dźwięki gitary, więc uczę się na niej grać. Jestem osobą bardzo pozytywną. Moje motto brzmi : ,,Zawsze dawaj z siebie 100%. Chyba, że oddajesz krew". Bardzo interesują mnie blogi i marzyłam o własnym, ale jakoś nie miałam okazji. Jednak nadeszła ta chwila. Będę pomagać mojej przyjaciółce w prowadzeniu bloga. Moje posty będą głównie o kosmetykach, ale znajdziecie też moje prace i wiele innych ciekawych rzeczy. Chcę, żeby ten blog był moją odskocznią od rzeczywistości i czymś, co naprawdę pokocham"


4 komentarze:

  1. super zapraszam do mnie :)
    http://olv143.blogujaca.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, że będziecie razem prowadzić bloga. Więcej pomysłów, częstsze posty.. same plusy :D
    Zapraszam :)
    http://my-stf.blogspot.com/2016/04/flower-power.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowadzenie bloga przez dwie osoby to dobrzy pomysł, bo zwiększa się ilość postów i blog jest też ciekawszy. Jednak trzeba się umieć dogadać :) życzę powodzenia w blogowaniu!
    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń