poniedziałek, 22 lutego 2016

Nominacja do LBA !


Jeszcze tak na zakończenie dnia zapraszam do krótkiej notki.Bardzo dziękuję http://yumehime-reviews.blogspot.com/ za nominację do Liebster Blog Award. Lubię odpowiadać na takie różne pytania, bo pozwala to poznać bardziej blog i osobę piszącą, więc zapraszam :)




1. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
 Chyba chęć podzielenia się swoimi doświadczeniami i opiniami na temat różnych książek, seriali, kosmetyków, czyli tego wszystkiego, o czym jest mój blog. Ale to jest taka oficjalna wersja. Tak naprawdę, tak dużo gadałam o swoich ukochanych książkach, że doszłam do wniosku, że w internecie dotrę do większej liczby odbiorców i dam rodzinie i przyjaciółkom trochę spokoju. :D
 
2. Jakie masz plany na najbliższe lata?
 Nie są to jakieś wygórowane marzenia. Zostać laureatką z polskiego (finał za tydzień, trzymajcie kciuki), dostanie się do wymarzonego liceum, potem studia medyczne i tak dalej... W międzyczasie znalezienie chwili na książki i seriale. Jakoś to będzie.
 
3. W jaki sposób się relaksujesz?
 Och, to chyba oczywiste. Czytam, czytam, czytam. Powiem wam tyle - zabieram książki wszędzie: do miasta, do szkoły, do autobusu. Kto wie, kiedy będzie wolna chwila na przeczytanie chociaż jednego rozdziału? A z takich innych? Gadam z przyjaciółkami. Mam takie dwie i potrafię z nimi gadać ok godziny. Serio! Nie wiem, kiedy ten czas ta leci.
 
4. Książka czy film? Dlaczego?
 Ups, tu mamy problem. Filmy uwielbiam, chociaż nie oglądam ich za często(mam bardzo wyszukany gust, jeśli o to chodzi). Jednak wybieram książką, bo są moją wielką miłością od dzieciństwa i nie wyobrażam sobie bez nich życia. Poza tym filmy, jak dla mnie za szybko się kończą i nie nadążam spamiętywać nawet imion. :D

5. Na co zwracasz największą uwagę na blogu? 
Chyba na to co wszyscy - przejrzystość, poprawność językowa i interpunkcyjna ( finalista z polskiego, mam to we krwi). Wiem, że to trochę niespotykane, ale lubię na blogu poszukać bardziej osobistych rzeczy, np. fakty o kimś, bo szukam tu ludzi, a nie tematów. Bardzo podobają mi się blogi, gdzie ktoś pisze dużo o sobie.

6. Opisz siebie w kilku słowach:)
 Niecierpliwa, ambitna, wrażliwa, introwertyczka, rozrzutna, wybaczająca, wyrozumiała.
 
7. Czy kiedykolwiek spełniło się jakieś twoje marzenie?
 Nie jestem pewna, jakieś takie mniejsze na pewno się spełniały, ale takie jedno z bardziej ambitnych ma szansę się spełnić za tydzień.
 
8. Czy jest jakaś piosenka, która przypomina ci jakąś osobę?
 To jest taka trochę osobista sprawa, ale tak jest taka piosenka, trochę smutna... ,,Mały Książę i pani Róża". Kocham tę piosenkę, chociaż zawsze wprawia mnie w dekadencki nastrój.

9. Typ sowy czy skowronka?
 Sowa. W ciągu dnia nic praktycznie nie robię, a tak ok. 20 mam ochotę napisać coś na bloga, przeczytać książkę, odrobić lekcje i posprzątać pokój. Serio.
 
10.Czy twój przyjaciel w pełni cię akceptuje? 
 Tu powinna się wypowiedzieć Julia, ale jest na zimowisku harcerskim także trzeba to odłożyć na kiedy indziej. W sumie jeszcze mnie nie zna tak na 100%, bo na tyle to siebie jeszcze sama nie znam. Wydaje mi się, że mnie akceptuje, nawet z moimi dziwactwami. W końcu w Sylwestra zamiast czekać na Nowy Rok, obejrzałyśmy trzy razy ,,Następców". Ale to całkowicie normalne. :D Lepiej się już nie będę pogrążać. 
 
11.Kiedy zaczęłaś interesować się swoją pasją? 
  Tak pasją, że pasją? Tak wam powiem, że jedyną pasją, która mi przychodzi to głowy to książki to książki, ale nie wiem czy to się liczy. Przypuśćmy, że tak. No to czytać nauczyłam się, kiedy miałam 4,5 roku (zaszalałam, no nie?) i od tamtej pory dużo czytam. A druga pasja to mitologia grecka i rzymska. Nie wiem skąd się to wzięło, ale chyba po tym jak dostałam film Percy'ego na 10. urodziny.

Dopiero zaczynam przygodę z blogiem, więc nie będę wybierać, kogo nominuję. Ten Tag może wykonać KAŻDY.

Pytania:
1. Czy masz jakiś szczególny cel w życiu?
2. Kiedy byłeś najbardziej przerażony w życiu?
3. Czy kiedyś ktoś zdenerwował cię tak bardzo, że miałaś ochotę go/ ją powyklinać?  
4. Ile czasu poświęcasz blogowi?
5. Czy miałaś kiedyś ochotę skasować bloga?
6.  Ile nadłużej pisałaś post na bloga?
7. Oglądasz jakieś seriale? Jakie?
8. Która lektura szkolna ci się najbardziej podobała?
9. Która książka była tak okropna, że nie chciałaś jej kończyć?
 

 
 

6 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi, życze powodzenia w dalszym blogowaniu , obserwuje :)
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię mitologie grecką :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi. Bardzo ładnie napisane. Czekam na kolejne notki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi, gratuluję nominacji! ;)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny Tag ;)
    ja to uwielbiam oglądać firlmy ale przy książce fajnie się można wyciszyć ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji !
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru !
    Przy okazji zapraszam na mojego http://liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń