niedziela, 14 lutego 2016

Best Friend Tag

Twoja głupota i moja głupota tworzą naszą przyjaźń.
Czym jest dla was przyjaźń? Macie kogoś, kto zawsze wam pomoże, z kim możecie się powygłupiać? 
To była moja podpora w wielu trudnych momentach  życiowych, nie wiem, co by było gdyby... Przyjaźń jest warta każdej ceny. Tylko ta prawdziwa... Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś o mojej wieloletniej przyjaźni z pewną małą osóbką, to zapraszam :) 

W - Ja ( Weronika)
J - Julia
1. Jak i gdzie się spotkałyście ?
J: W moim domu, kiedy przyszła po twojego brata. 
W: 8 lat temu w jej domu.
2. Jakie jest Wasze najlepsze wspólne wspomnienie ?
 J: Sylwester - kac słodyczowy :D
W: Siedzenie i gadanie na hamaku w wakacje do 22.
3. Opiszcie siebie nawzajem  jednym słowem
J:  Szalona
W: Leniwa
4.Wymarzona praca Twojej przyjaciółki ?
J: Lekarz
W: Fotograf?
5. Ulubiona marka kosmetyczna Twojej przyjaciółki ?
J: Ta firma z której ma lakier benzynowy
W: Miss Sporty
6. Co was w sobie denerwuje ?
J: Ironia
W: Wstaje o nieludzkiej godzinie 
7. Jak mogłybyście gdzieś razem pojechać gdzie by to było?
J: Do Afryki 
W: Do Afryki na piechotę
8. Najlepszy kawal ,żart , z którego tylko wy się śmiejecie.
J: Ludziów jak mrówków.
W: Zasłaniasz mi korytarz.
9. Komu zajmuje dłużej wyszykowanie się rano?
J: Mi
W: Jej
10. Ulubiona pora roku Twojej przyjaciółki ?
J: Jesień
W: Lato
11. Ulubiona piosenka Twojej przyjaciółki ?
J: Zmienia się jej co 5 minut.
W: Rotten to the Core
12. Jak to jest kolegować się z kimś kto jest uzależnionym od ...?
J: Telefonu, internetu, wszystkiego, co słodkie
W: Swojego psa, instagrama, 
13. Szpilki czy płaskie buty ?
J: Szpilki chyba
W: Płaskie buty
14.Spodnie czy sukienki ?
J: Spodnie tylko spodnie
W: To i to
15. Ulubione zwierzę Twojej przyjaciółki ?
J: Koty
W: Żyrafa
16.Co najbardziej w sobie lubicie?
J: Poczucie humoru
W: Poczucie humoru
17. Komedia, horror czy filmy romantyczne ?
J:  Filmy romantyczne
W: Komedie
18. Ulubiony film przyjaciółki?
J: Percy Jackson 
W: Następcy
20. Macie wspólne hobby ?
J: Fotografia
W: Blogowanie

Na koniec macie moje ulubione zdjęcia, z których jestem naprawdę dumna. Zrobione dzisiaj :)

Zachęcam do komentowania i obserwowania, a na pewno się odwdzięczę :)

5 komentarzy:

  1. Super post, nominowałam Cię do LBA! :)

    http://yume-hime-reviews.blogspot.com/2016/02/zostaam-nominowana-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tag :)

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie odpowiedzialyscie na pytania. Pozdrów przyjaciółkę! Super zdjęcia!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń