niedziela, 24 kwietnia 2016

Zakupy z Rossmanna cz.1

Hejka!
Dzisiaj mam dla was informacje o tym, co kupiłam na pierwszej części promocji w Rossmannie. Nie jest tego dużo, bo tak naprawdę na tej części planowałam najmniejsze zakupy. Jednak postanowiłam pokazać wam te 2, a właściwie 3 rzeczy, bo komuś może się to przydać.
No to jazda!







1. Rimmel, Match Perfection, podkład 



Jeśli ktoś poszukuje naprawdę jasnego podkładu, to jest to produkt idealny! Nareszcie znalazłam odcień pasujący do mojej mlecznobiałej cery. Całość jest zapakowana w szklaną, grubą buteleczkę. Wydaje mi się, że opakowanie jest naprawdę solidne. Podkład bardzo ładnie pachnie i przyjemnie się go aplikuje. Ma dosyć dobre krycie, chociaż czytałam dużo opinii, że tego krycia praktycznie nie ma.
Cena: ok. 18 zł

2. Wibo, Diamond Iluminator, rozświetlacz


 Czytając miliony zachwytów nad tym kosmetykiem, sama się na niego skusiłam. Od razu mówię, że nie mam doświadczenia z tego typu kosmetykami i pierwszy raz mam z nimi styczność. Jednak wydaje mi się, że ten produkt jest jak najbardziej ok. Porządnie wykonane opakowanie, co jest dla mnie bardzo ważne. Połysk przypomina wręcz taflę, co bardzo rozbudza spojrzenie. Można ,,wybierać'' intensywność produktu. Sprawdzi się na co dzień, jak i na wyjścia.
Cena: 5 zł

3. Batiste, suchy szampon  



No jak można było nie zakupić tej uroczej buteleczki? Nie oszukujmy się, skusiłam się na tego Batista przez słodki wygląd. Jednak zapach jest obłędny. Przypomina takie zagotowane, słodkie mleko z cukrem. No po prostu cudo! Mieszkam na wsi i takie zapachy kojarzą mi się z dzieciństwem, domem. Jeśli chodzi o działanie, no to standard. U mnie każdy suchy szampon Batiste sprawdza się świetnie.
Cena: 14,99 zł

To by było na tyle :) Pochwalcie się w komentarzach, co zakupiłyście na promocjach w Rossmannie. 
Do zobaczenia!



12 komentarzy:

  1. Widze, że zakupy się udały. Używam Diamond Iluminator.
    Moim zdaniem jest cudowny :) Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej obs/obs ja już ;) julciaak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampony batiste są super, jednak u mnie lepiej sprawdzają się te z Syoss - polecam spróbować :) pozdrawiam :)

    http://barbaretbeauty.blogspot.com/2016/04/warkocze-powrociy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. podkład z Rimmel 18 zł na promocji ? Boże ja kupuje bez promocji za około 40 zł :o KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten suchy szampon! Czasami potrafi uratować haha

    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, skomentuj, odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohh ja też lubię rossmanowe -49% ♡
    Też mam ten podkład, polecem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ten suchy szampon mam ochotę od dawana Szkoda, że nie kupiłam go na promocji ;c

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że zdjecia nie moge dodac to bym ci pokazala jaki piekny zestaw batiste wygralam na wizaz.pl ;d
    ale jak chcesz zobaczyc to zapraszam do siebie. i fakt, maja piekne opakowania hehe.
    ja nic w rosmanie nie kupilam, bo nie mam nawet u siebie rosmana. a szukam jakiegos super podkladu :P

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. + dodałam do znajomych !! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do Match Perfection z Rimmela to mówię Ci, będziesz zadowolona :) Tego podkładu używałam przez przeszło półtora roku i bardzo ciężko było znaleźć zamiennik w przystępnej cenie. Ma bardzo dobre krycie (tuszował mi piegi i drobne niedoskonałości przez cały dzień) i jak na taką jakość cena 18 zł wydaje się być komiczna, także korzystaj bo jest mega :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez niestety skupiłam sie na pierwsza cześć promocji:) czekam jednak na cienie do powiek :)! Zapraszam w międzyczasie do siebie: www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam póki co tylko korektor pod oczy, ale upragniony do tego w świetnej cenie! :) Za to zabrakło już podkładu healthy mix z bourjois :c bastiste uwielbiam!
    Zapraszam do mnie, odpowiadam na każdy komentarz i obserwacje :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń