czwartek, 5 maja 2016

Zakupy z Rossmanna cz. 3

Hejka!
Uff, nareszcie koniec tej szaleńczej bieganiny i ciągłego planowania co, kiedy kupić. Tym razem zaplanowałam porządnie każdą część promocji. Jednak kiedy nadeszły lakiery, kompletnie zapomniałam, co sobie wybrałam. Brałam to, co od dawna chciałam, albo co mi się podobało.
Zapraszam:)



1. Lovely, Summer Beauties, nr 3 i nr 2

Pojechałam głównie po lakiery wiosenno-letnie, więc tych uroczych, świeżych kolorków nie mogło zabraknąć.

 



Cena: ok. 3,20 


 2. Miss Sporty, Check Matt


Co tu dużo mówić, klasyczna czerń, fajny matowy efekt. Wow!
Cena: ok.4 zł 

3. Miss Sporty, Clubbing Color, 190 i 040 




 Piękne, pastelowe kolory, idealne wręcz na wiosnę. Malowałam paznokcie fioletowym i jedna warstwa wystarcza, ale dwie dają efekt koloru identycznego, jaki widzimy w buteleczce.
P.S. Schnie szybciej niż inne lakiery (a przynajmniej u mnie)
Cena: ok. 3,30 zł


4.Wibo, Extreme Nails


 Jest to zwykły biały lakier, który czasami kładę jako bazę pod lakiery z drobinkami.
Cena: ok. 3 zł

To już wszystko na dzisiaj. Jestem bardzo ciekawa, co wy zakupiłyście na wszystkich dniach promocji. Piszcie w komentarzach :)
Do zobaczenia :)

  

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam lakiery z lovely. Miałam bardzo duża kolekcje z lovely i Wibo. Jednak używam juz tylko hybryd i wszystkie lakiery sprzedałam.
    Buziaki obserwuje i zapraszam do mnie. Mam nadzieje ze ci sie spodoba ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lakiery z Wibo. Sama posiadam 4 w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem fanką lakierów z wibo. Mam ich zdecydowanie najwięcej. Chyba przez to, że ich konstrukcje są bardzo ciekawe (maty, seria piaskowa, seria glamour). Niestety szybko się u mnie kończą. Ale to zapewne przez to, że ich nadużywam. :D

    Miłego malowania życzę! :)

    Pozdrawiam, justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeden lakier, którym maluję paznokcie raz na ruski rok :D A na dodatek mi to nie wychodzi ;)
    Lubie pastelowe kolory.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na ostatniej promocji nic nie kupiłam chociaż byłam w rossmanie i chciałam.. Półki świeciły pustka...
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely nude nr 2 dwie sztuki, wibo summer beauties nr 1 (kolor pistacji), Eveline minimax kolor 521 głęboka czerwień, 2 odżywki, 2 błyszczyki, pomadkę, balsam do ust, pomadkę ochronną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak samo, jeśli chodzi o lakiery mogłabym kupić wszystkie jakie mi się spodobają ;D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałaś śliczne kolory! :D Ja dopiero jutro idę upolować kilka lakierów, mam nadzieję, że nie stracę zdrowego rozsądku! ^^

    OdpowiedzUsuń